Produktionen av ett nytt reklaminslag av Thessalonikis Turistorganisation, som sattes igång med anledning av sommarens turistsäsong, lyfter fram Thessaloniki som den perfekta destinationen för en storstadssemester!
Thessalonikis Turistorganisation skapade digitala kampanjer på Instagram, Facebook, Google och Tik Tok riktade mot 20 länder som är anslutna till Thessaloniki och är målmarknader.
Videon har hittills nått 200 000 visningar på internet, kommer -i samarbete med Greklands Turismorganisations kontor i Spanien- visas på 300 olika ställen där försäljningav resepaket sker i hela Spanien.
I samarbete med flygbolaget Sun d’Or, ett dotterbolag till det nationella flygbolaget El Al, skapades en ny version av videon anpassad till egenskaperna hos den israeliska turistmarknaden och kommer också att visas på företagets alla tillgängliga digitala kanaler som på streamingsystemen för sina flygningar.
Som alltid i relaterade produktioner var det ett samarbete med Statsteatern i norra Grekland som tog hand om castingen.